Opfølgende spørgsmål til varme/vand regnskab

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Opfølgende spørgsmål til varme/vand regnskab

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #10220

      Hej brevkasse jeg oprettede et spørgsmål for noget tid siden og fik svar:

      http://dklf.dk/index.php/brevkasse#1685

      Jeg har efterfølgende sendt min udlejer et par mails og han indrømmer hvad han gør er ulovligt. Jeg har spurgt om varme/vand regnskab og spurgt til cirkulations pumpen. Han svare at han vil vende tilbage med et svar, det sker aldrig. Jeg kan ikke få varmt vand i vandhanen på mit badeværelse fordi den er i stykker, heller ikke det har han sendt nogen forbi til at kigge på.

      Jeg er ret sikker på at der er fugt/skimmel i min lejlighed or har været det i flere år nu. Fornyelig er min EL regning næsten fordoblet fordi jeg nu skal betale til antenne forening gennem dem (TRE-FOR), aner faktisk ikke hvor der skulle være betalt førhen.

      Som jeg fårstår det kan jeg undlade at betale accointo vand/varme fordi jeg ikke får et regnskab. Jeg skal ud at rejse 3 måneder fra Juni måned så mit spørgsmål er, kan jeg helt undlade at betale de 700 kr. hver måned eller skal de sættes til side så jeg kan betale hvis nu han pludselig efter 4 år sender et regnskab?

      Jeg ønsker jo ikke at blive sat på gaden mens jeg er ude at rejse.

    • #10221
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Du bør ikke tilbageholde varmepenge, mens du er ude at rejse. Det er for usikkert. 

      Jeg vil ikke svare på resten af dine spørgsmål. Meld dig ind i en lejerforening og få konkret bistand i din sag. Jeg tror du kan få god gavn af at køre en sagn både om manglende vedligeholdelse og om nedsættelse af huslejen.

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg 

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.