Viceværten har truet mig. Hvad gør jeg?

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Viceværten har truet mig. Hvad gør jeg?

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #13842
      Allan Larsen
      Medlem

      Jeg har skrevet nedenstående til Domea for snart en uge siden og har ikke modtaget svar:

      “I forbindelse med, at jeg har skrevet til vores nye servicecenter, at området trænger til vedligehold, er jeg blevet opsøgt af vicevært Steen Steen Skovby, som var truende og sagde, at jeg ikke skal henvende mig til servicecentret mere. Ordret og med løftet pegefinger:”Det gør du ikke en gang til!”
      Hans opførsels og attitude gjorde mig utryg og jeg har anmeldt episoden til politiet. Jeg går ud fra at min henvendelse er optaget i politiets døgnrapport d.2.4.2014 kl. 12.50.
      Der var et vidne tilstede, Michael fra Per Rasmussens eftf, som samtidig var her for at reparere en dørkarm.
      Jeg vil samtidig gøre opmærksom på, at viceværten i de 8 år jeg har boet her, har været sur og afvisende hver gang, jeg har henvendt mig med et emne, som jeg mener burde være en del af hans arbejdsområde.
      Det er lejerne, som betaler hans løn og han burde opføre sig som om han er klar over det.
      Jeg har aftalt med politiet at kontakte dem, hvis han fremsiger yderlige trusler eller på anden måde er truende.
      Jeg kan kun opfordre Domea til, at finde en anden og bedre egnet person til at varetaget områdets vedligehold.
      Hvis Domea vil se igennem fingrene med denne opførsel, vil jeg gå videre med sagen.”

      Søndag var jeg ude og gå tur da jeg ser viceværten komme kørende på vores stamvej. Da han fik øje på mig kørte han ind bag nogle affaldscontainere. Jeg gik så en anden vej hjem for at undgå at han kom efter mig.

      Det er utrygt at han stadig er her, som om intet er sket.

      Hvad skal jeg gøre?

    • #13843
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Du har gjort det rigtige, nemlig at klage til hans overordnede. Prøv at tale med formanden for afdelingsbestyrelsen om problemet. Det bedste vil nok være, hvis der kan arrangeres een eller anden form for konflikt-mægling i denne sag.

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.