vi bor til leje

  • Dette emne er tomt.
Viser 0 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #9915
      pia 1748
      Medlem

      Hejsa.
      håber i vil være søde at besvarer nogle enkelte spørsmål inden jeg går til huslejenævnet.
      Vi bor til leje ude på landet på en gård på 200 kwm vi betaler 7000 ren husleje og ved siden af vand 800 hver 3 månede og lys 3700 også hver 3 månede og varme er olie den er på 1000 om ugen, dette syntes vi er meget højt da vi ikke må male i lejemålet det vil sige vi bor 2 voksne og 4 børn der sætter sine fingre og væggen e ser snart skrækkelig ud og loftet i køkkenet er meget brunt pga brændeovn.
      Kan det være rigtigt at vi har en kontragt på 5 år og ikke må male?hvem skal så male?
      vi havde vand skade sidste år hvor vi mistede ting for 12500 men huejer mente vi kun skulle have 10000, efter skaden er der store render på vores trægulv og i vindus karme og i bjælker i loftet som er nu blevet til fugt hvad kan jeg gøre ved det?
      Der har været løbesod på 2 værelser oppe på 1 sal og på badeværelset, det var husejern kone for at male men hun tør ikke komme og gøre det færdig fordi hun gik ind uden vi var hjemme og det dsage jeg det ville vi ikke have så blev hun fornærmet, nu ser både badeværelse og værelser forfærdelig ud.
      Når det regner regner det ind af vinduerne?
      Når det blæser kan vi mærke blæsten inde for det vil sige utætheder?
      Vi har en inkørsel til vores hus hvor der for 1½ år siden var græs men, nu beskylder husejern os for at det er vores skyld der ikke er græs mere og en mega plørermark,pga vi kører op med bilen og holder der, vi har bedt ham om at vi ikke goder gå med støvler på når vi går ind og ud at han får lagt nogle fliser, han kom så i weekenden med 8 fliser han lage løst og som ikke er til at gå på, hvad kan jeg gøre og er det overhoved en sag for huslejenævnet og kan i evt bare besvarer 1 af mine pinsler.
      mvh pia

Viser 0 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.