Venteliste

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #14190
      Lene Hansen
      Medlem

      Hej,

      Jeg har i snart 15 år stået på venteliste til rækkehus gennem DAB, men nu da en af DAB´s afdelinger skal gennemgå en større renovering, har de valgt at suspendere alt udlejning indtil 2018- da de skal bruge alle boliger til genhusning. bestyrelsesformændene har godkendt dette på et repræsentantskabsmøde, kan de det uden overhovedet at have spurgt os beboere?

      Min største forundring er at jeg får besked på at jeg fortsat skal betale for opnotering til ventelisterne ellers bliver jeg slettet. så jeg betaler altså for noget som jeg ved jeg aldrig får.
      De beboere der skal genhuses får tilbudt at blive boende i deres genhusningslejlighed.. kan dette være rigtig, hvilket jeg slet ikke kan forestille mig?

      Håber i kan hjælpe med et svar

    • #14191
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Det er en helt urimelig behandling, du og de andre på ventelisten får i denne sag. Jeg tvivler i øvrigt på, at beslutningen på repræsentantskabet er lovlig. I bør have refunderet alle de gebyrer I har betalt i gennem årene. Råb om sagen på de sociale medier og i dagspressen. Klag til tilsynskommunen.

      Meld dig ind i en lejerforening og få bistand.

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.