Vask af indgangsparti

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #13309

      Jeg bor i stue-etagen i en boligblok, og skal deles om at vaske indgangspartiet med en nabo.
      Det er han ikke interesseret i, derfor har jeg bedt vores Boligselskab give ham en straffevask á flere gange, men han har aldrig nogensinde fået én. Skal lige sige, vi har fået ny inspektør. Systemet virkede i gamle dage.

      Jeg har bedt min nabo om at vaske det – han er af udenlandsk afstamning – de og de måneder, men det spytter han på rent bogstaveligt. Han smider cigaret-skodder der. Der er ellers sat mærkat på døren om, at der ikke må ryges. (Jeg hader mennesker, der skider på reglerne!!!) Jeg har sagt til ham, at han kan tilmelde sig den ordning nogen har her med, at han kan slippe for at vaske indgangspartiet ved at én fra et rengørings-selskab vasker det for ham. Men nej.

      Jeg arbejder for et rengørings-selskab, og har tænkt på, om det var muligt, at bede min arbejdsgiver sende en regning til ham, hver gang jeg vasker indgangspartiet for ham?

      Det kan ikke passe, at han kan tillade sig at slippe for sin pligt. Jeg aner ikke hvad jeg skal nu, når mit Boligselskab ignorerer mig. Der er ingen hjælp at hente nogen steder….

      Mvh Irene

    • #13310
      Jakob Lindberg
      Moderator

      <!– /* Font Definitions */ @font-face {font-family:Arial; panose-1:2 11 6 4 2 2 2 2 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:auto; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:3 0 0 0 1 0;} @font-face {font-family:”MS 明朝”; panose-1:0 0 0 0 0 0 0 0 0 0; mso-font-charset:128; mso-generic-font-family:roman; mso-font-format:other; mso-font-pitch:fixed; mso-font-signature:1 134676480 16 0 131072 0;} @font-face {font-family:”MS 明朝”; panose-1:0 0 0 0 0 0 0 0 0 0; mso-font-charset:128; mso-generic-font-family:roman; mso-font-format:other; mso-font-pitch:fixed; mso-font-signature:1 134676480 16 0 131072 0;} @font-face {font-family:Cambria; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:auto; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:3 0 0 0 1 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:””; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:Cambria; mso-fareast-font-family:”MS 明朝”; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-bidi-font-family:”Times New Roman”;} .MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; font-size:10.0pt; mso-ansi-font-size:10.0pt; mso-bidi-font-size:10.0pt; font-family:Cambria; mso-ascii-font-family:Cambria; mso-fareast-font-family:”MS 明朝”; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Cambria;} @page WordSection1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:3.0cm 2.0cm 3.0cm 2.0cm; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.WordSection1 {page:WordSection1;} –>

      Det bliver svært. Du kan ikke sende ham en regning gennem din arbejdsgiver. Hvis han ikke betaler, skal din arbejdsgiver gå hele vejen gennem retssystemet for at tvinge ham til at betale – og det er endda usikkert, om der kommer noget ud af.

      De eneste der eventuelt kan tvinge ham er Boligselskabet. Du bliver nødt til at blive ved med at presse boligselskabet til at forfølge sagen.

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg.

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.