Varmeregning men kold lejlighed

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Varmeregning men kold lejlighed

  • Dette emne er tomt.
Viser 0 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #14135
      Jacob Foss
      Medlem

      Hej

      Jeg er helt ny bruger her og søger lidt hjælp

      Jeg bor i kollegie i københavn og bokset med min udlejer meget over varme forbruget og min lejlighed.

      Det er sådan at min lejlighed trækker rigtig meget fordi udsugningen ikke virker ordentligt. Den kolde luft kommer fra under døren og larmer meget, vinduerne er kolde osv. Om vinteren er der i gennemsnit 15 grader så jeg går med tykke strømper og trøjer for at holde varmen.

      det har selvfølgelig forudsaget at jeg er nød til at skrue helt op for varmen og have den på konstant for at have bare en lille smule varme ( 15 grader ).

      Sidste år skulle jeg af med 1600 oveni min varme regning så det blev 3600. Dengang klagede jeg og han lovede at fixe det. Et år efter, i dag, skal jeg af med 650 oveni igen altså 4250 og det er stadig ikke blevet lavet.

      De andre beboer har selvfølgelig forskellig varme regning mellem 2000 og 4500.
      Det virker bare skørt at skulle af med så mange penge for ingen varme.

      Min spørgsmål er så om i kan hjælpe mig med hvad jeg kan gøre ved det her.

      Mange tak for jeres hjælp

      Hilsen Foss

Viser 0 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.