Vandregning

  • Dette emne er tomt.
Viser 0 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #14494
      Nadja Nadja
      Medlem

      Hej,
      Jeg bor til leje hos en privat udlejer, som har ca. 10 lejligheder der, hvor jeg bor. Jeg betaler hver måned
      550 kr i a-conto for vand og varme. Modtager dog en regning 2-3 om året på ekstra vand, som jeg skal betale og jeg synes det er nogle meget voldsomme beløb da jeg bor alene. Første gang skulle jeg betale ca 3000 kr. ekstra, og det var også for en periode jeg ikke havde boet der, fik så at vide det vil blive modregnet efterfølgende, men det er det ikke. Jeg modtog en ekstra regning på lidt over 1000 kr i august, som jeg betalte og nu har jeg lige modtaget en igen på næsten 7000 kr. Er det ikke lidt voldsomt? Har heller ikke haft varmt vand i lejligheden i 7 uger og har gjort vicevært opmærksom på det, men de har været lidt langt tid om at lave det, pga det firma som skulle ordne det, havde taget “forkert” udstyr med!!! Kan det virkelig passe jeg skal betale så meget, eller kan man gøre noget ved det, for er sikker på jeg ikke har brugt så meget vand da jeg bor alene i en lille lejlighed.

      Venlig hilsen
      Nadja

Viser 0 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.