vand /statsafgifter/affald/genbrug.

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen vand /statsafgifter/affald/genbrug.

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #11927

      Jeg er har fået en kopi af en forbrugerafgift fra udlejer som har modtaget den af komunen. Det er så meningen at jeg skal betale hele beløbet altså 2187.80 den 10/9-12 og så skulle jeg allerede have betalt en her i april mdr.og den er på ca 2900.00 og det skal siges at her er egen brøn altså ingen måler . Jeg mener det er mange penge for to personer .
      det er jo for vand /spildevand ,tømningsordning,affald og genbrug. Med venlig hilsen
      Susanne Trabjerg

    • #11928

      Det her lyder som om du muligvis bliver forsøgt afkrævet noget, som efter din lejeaftale ER inkluderet i huslejen i forvejen. Sådan vil det i hvert fald være normalt, med noget nær 99 % af lejekontrakterne.

      OM det er sådan i dit tilfælde, kan af lejeretskyndige folk læses ud af din lejekontrakt og evt. andre papirer. Det kan vi ikke påtage os på brevkassevilkår, men jeg vil kraftigt anbefale dig at opsøge videre assistance hos en af vores lokale lejerforeninger: http://dklf.dk/index.php/lejerforeninger

      Med venlig hilsen

      Henrik Stougaard

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.