Uvenner med naboen!!!

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #9811

      Bor i et rækkehus igennem boligforeningen, og er nu kommet i den situation at jeg og min genbo er blevet godt og grundigt uvenner med vores fælles nabo.

      Jeg startede med at bo der og i et års tid gik det nogenlunde med min nabo, men hun begyndte så småt at overskride mine grænser iform af at gå ind på min grund uden tilladelse og så støjer hun utrolig meget med sit flygel på alle tidspunkter af døgnet. På daværende tidspunkt var min søn under et år, og af og til bad jeg hende om at dæmpe sig så han kunne få sovet..efter et par gange blev hun sur så jeg stoppede med at be hende om det og accepterede at min søn ikke sov. Så anskaffede hun sig en hund for ca 2 år siden og hun har stadig ikke fået sat hegn op. Men efter noget tid lavede jeg den første skriftlige klage over at hunden dagligt kom ind i min have, da den gerne ville æde vores marsvin.
      Det startede en lavine af sure sms-beskeder som rullede ind på min mobil. Men efter at have tilbagesendt en ik så pæn besked og minde hende om at jeg faktisk også er voksen selvom jeg kunne være hendes datter stoppede hun med at sende smsèr.

      Hunden står forsat hver aften efter midnat og gøer ude i haven en halv times tid, og alles energi er opbrugt:( Vi har klaget mange gange over hende og hver gang bliver det blot værre, hun griner af os når man krydser hendes vej. Og boligforeningen gør ikke det store, ihvertfald hjælper det ikke, de bliver ved med at hævde at det snart går i beboerklagenævnet..men hun er udeblevet fra de andre møder som boligforeningen har indkaldt til..så hvorfor skulle hun komme denne gang.

      Hun støjer for en hel familie fordi hun går med højhælede indendøre, og hun råber af og til af en på gaden og hunden ødelægger alles søvn. Og nu hvor jeg venter barn nr.2 har jeg virkelig brug for råd, for orker ikke et til som ikke kan sove fordi hun larmer sådan (og bare så vi ikke er i tvivl, vi støjer skam også da min søn idag er tre år, men hun overgår os!)

      Har brug for nogle råd til at komme videre. Og har ikke lyst til at flytte, da jeg har familie tæt på og min søn har sin børnehave.

    • #9812
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Det er svært at give nogen gode råd. Det eneste I kan gøre er, at blive ved med at presse på over for boligforeningen for at få hende opsagt. Hvis tilfældet ikke er groft nok til en opsigelse, kan boligforeningen indbringe sagen for Beboerklagenævnet med henbik på at hun får en advarsel eller en betinget opsigelse.

      Med venlig hilsen

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.