usikkerhed omkring grundhusleje

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen usikkerhed omkring grundhusleje

  • Dette emne er tomt.
Viser 0 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #13933
      Anja Larson
      Medlem

      Jeg har pr. d. 1-8-14 overtaget et lejemål hos en privat udlejer, hvor grundhuslejen er 77oo kr. Boligen er på 101 m2 og er bygget i 1981. Rækkehuset har 2 badeværelser, hvoraf det ene er istandsat, mens det andet er fra da huset blev bygget. Køkkenet er istandsat, men kan absolut ikke betegnes som et helt nyt køkken. Byen jeg bor i er en ureguleret kommune. Udlejer mener ikke at huslejen er for høj og har givet udtryk for, at huslejen nærmest er i den for billige ende, hvilket jeg er meget uforstående overfor. Jeg tænker jo, at der på en eller anden måde må være et loft, da de private udlejere jo har frit spil i forhold til huslejestigninger. Kan i svare mig på, hvilke kriterier der gør sig gældende, når man bor i en ureguleret kommune? og om i mener, at den husleje, som jeg kommer til at betale er for høj? Hvad kan jeg gøre for at sikre, ar min husleje i fremtiden ikke stiger i det uendelige?

Viser 0 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.