Uheldigt huslejenævn.

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #8776
      Anonym
      Gæst

      Kære Brevkasse-
      Jeg bor i Holbæk kommune og oplever her at huslejenævnet først afsiger en “dom” der er baseret på klart forkerte og urigtige præmisser , den skal være fulgt af mig inden 4 uger og derefter afskærer mig fra at handle derpå, ved at skrive at en eventuel anke til boligret ikke har opsættende virkning.
      Ovennævnte medfører at jeg må skille mig af med store værdier uden nogen som helst protestmulighed.
      Og det på åbenlyst urigtigt grundlag!
      Hvad stiller jeg op med det?
      Jeg er skam medlem af lejerforening, og der er repræsentanter for lejerside i huslenævnet, men det har bare ikke hindret dette.
      Hvorfor er ankenævnet for huslejenævn ikkeeksisterende i holbæk?
      Og hvad i alverden skal jeg stille op?

    • #8777
      Anonym
      Gæst

      I alle kommuner bortset fra København, er det Boligretten, som er ankeinstans. Der er ikke andre muligheder. Du skal hurtigt have fat i en advokat, som kan rådgive dig videre og eventuelt anke sagen.
      Måske kan lejerforeningen henvise dig til en lokal lejeretskyndig advokat. (Ellers kan du prøve advokat Flemming Wahren fra Roskilde).

      Selvom huslejenævnet skriver det modsatte, så har en anke i mange tilfælde opsættende virkning. Tal med advokaten herom.

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.