udlejer siger jeg skylder huslej for andre mdr.

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen udlejer siger jeg skylder huslej for andre mdr.

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #12228

      Jeg er ved at blive helt rundt på gulvet jeg har boet samme sted i flere år men tilbage i 2010 opdage jeg min udlejer ikke altid fik registret jeg hade indbetalt så jeg bade ham gør den op så vi kunne se hvor jeg står den blev så gjort op og ja den var fin alt stemmt den 1/7 2010 jeg var med med alt den stod i 0. nå så jeg blev glad og trorede så bare det var rygte om de ikke hade styr på tingene.. men så her de siidste mdr. har jeg fået rykker for 2 mdr. husleje jeg skulle skylde eks. men jeg har ALLE kvitteringer for alle mdr. når jeg siger det og vil ha ham til at gennem gå dem og tjekke hans siger han bare nej det er ham der har ret.. hvad gør jeg har alle mdr betalt skal jeg ta en advokat hjælp mig da jeg er ved at gå til over det her

    • #12229
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Først og fremmest skal du tage det helt roligt. Hvis du har kvitteringer kan han ikke gøre dig noget. Meld dig ind i en lejerforening og få bistand.

      Hvis udlejer indbringer sagen for fogedretten, skal du have en advokat.

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.