Udflytning.

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #12957
      Nadja 4570
      Medlem

      Hej. 🙂
      Jeg står i den situation at jeg tidligere boede i en ungdoms bolig på Bornholm, hvor man efter opsigelse betaler for 3 mdr. husleje, og var så uheldig at lejligheden ikke blev lejet ud. 🙁
      Mit spørgsmål er så: Pr. 1/2 2013 hæfter jeg for lejligheden frem til 30/4.2013, altså 3 mdr MEN ja, kan godt være det er svært at forklare, men må jo prøve.
      På min ud-flytnings rapport skrev vi ned osv. hvad vand måler, el-måler samt varme stod på.
      Dette drejer sig så om min varme. Ved udflytning skrev vi 33,809 kWh, men fra mit flytte regnskab står der ved SLUT: 34,722 kWh. (flytte regnskabet er fra varmeselskabet) Nu ringer jeg så til mit bolig selvskab, og får dem til at tage ned og tjekke hvad der er brugt af varme nu, og der står den så på 35,020 kWh?? Hvor de så fra boligselskabet fortæller mig at mine radiatorer har været tændt på 1, de sidste 3 mdr. Pga. Hård frost, og rørende ikke skulle fryse til? Det er så her jeg vil høre: Kan de virkelig kræve at JEG, skal betale for at deres rør ikke fryser til? Nu når jeg kun har været bundet til 3 mdr’s. husleje? I min lejekontrakt kan jeg ikke finde noget om dette? Kan læse jeg binder for 3 mdr. HUSLEJE, men intet med varme, el osv. Da der jo ikke skulle ha været brugt noget, efter som der ingen bor?
      Det drejer sig om Bornholms Boligselskab, og Nexø halm varme værk.

      Håber at der er hjælp at hente.
      Har søgt rundt omkring på nettet, men ikke meget nyttigt at hente der. 🙁
      Mvh. Nadja.

    • #12958
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Ja, desværre for dig har udlejeren ret til at holde lejligjheden frostfri på din regning

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.