Ublu priser for maling af lejl.

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Ublu priser for maling af lejl.

  • Dette emne er tomt.
Viser 2 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #11970
      Mette 3585
      Medlem

      Jeg er blevet opkrævet små 17.000,- for maling af 60 kvm (erhvervs)lejemål. Dette syntes jeg er helt vanvittigt, da lejemålet stod stort set som da jeg overtog det! 1 år før fraflyttede min mand et lejemål på 88 kvm og blev opkrævet ca 13.000,- af samme malerfirma. Det var da noget af en prisstigning!!

    • #11971

      Ja, det lyder urimelig dyrt, men sådanne tvister kan man få taget op, til juridisk gyldig afgørelse,  i det lokale huslejenævn eller beboerklagenævn. (afhængig af om det er privat eller almen udlejning).

      Jeg vil på baggrund af dine oplysninger anbefale dig at opsøge videre assistance hos en af vores lokale lejerforeninger: http://dklf.dk/index.php/lejerforeninger

      Med venlig hilsen

      Henrik Stougaard

    • #11972

      Jeg overså i farten, at du udtrykkeligt havde gjort opmærksom på, at der var tale om et erhvervslejemål, og i så fald er der IKKE adgang til den billige sagsbehandling via nævnene, men man må anlægge sag ved boligretten. – Jeg vil imidlertid fortsat anbefale kontakt til en lokal lejerforening.

      Venlig hilsen

      Henrik Stougaard

Viser 2 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.