tv2 gebyr antenneforeningen

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen tv2 gebyr antenneforeningen

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #11117
      Allan Bruhn
      Medlem

      Vi bliver i viby andelsboligforening opkrævet ca. 59,- kr oven i huslejen for den mindste pakke ved stofa, dette er der åbenbart ikke nogen vej udenom, det ligger fast at det skal betales, om man har fjernsyn eller ej. boligforeningen har nu valg at beløbet skal stige til 117,- pr måend grundet tv2 bliver betalingskanal.

      Så er mit spørgsmål om der virkelig ikke er nogen mulighed for at melde sig fra den antenneafgift, eller er boligselskabet i sit ret til at tvinge mig til betale for tv2 over huslejen, jeg føler lidt det frie valg er sat ud af drift til fordel for en slags stavnsbundethed til stofa+tv2.

      Mvh. Allan

    • #11118
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Der er mig bekendt ingen regler, der giver en lejer ret til at undlade at være omfattet af en aftale mellem boligselskabet og signalleverandøren. Nogle signalleverandører – f.eks. Yousee – har en ordning, hvorefter en lejer kan få plomberet sit antennestik og derved blive fritaget for at betale.

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg.

       

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.