Trampolinen

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #9142
      Anonym
      Gæst

      Jeg har lejet et lille rækkehus med en dejlig lille have som jeg rigtig glad for.
      Men nu har jeg fået et stor problem min nabo. Han har også sat en stor trampolin op i sin have. Den har en diameter på 4,30 meter og 90 cm høj. Trampolinen har de placeret næste lige op af min terrasse og mine stuevinduer.
      Vi har godt nok et fælles hegn på en 1,70 cm høj til at adskilt hvos haver
      Men hvad hjælpe det med et hegn på en meter 1,70 når deres store børn, og deres venner hopper 2 til 3 meter op i luften på en trampolinen flere timers daglig lige ud for mine vinduer, de råber og skriger og er meget støjende når de hopper på trampolinen.
      Det ville jo være dejligt hvis vi også kunne få lidt privatliv i hvos egen bolig, uden at blive overbegloet af naboen.
      Jeg vil dertil høre, om der er regler for hvor man må sætte en trampolinen, og hvornår det er en krænkelse af privatlivet fred.
      Boligforening har kun sendt en skriftlig henstilling til naboen om at dæmpe støjen fra trampolinen.
      Venlig hilsen Dan.

    • #9143
      Anonym
      Gæst

      Der findes ingen love, deer siger noget om dette problem. Den slags problemer reguleres gennem boligforeningens ordensreglement. Du har gjort det rigtige, at klage til boligforeningen. Du kan eventuelt stille forslag på jeres generalforsamling / afdelingsmøde om at forbyde trampoliner.
      Med venlig hilsen

      Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.