Træer der skygger

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #10548

      Jeg bor op til en boldbane , Inspektøren og jeg har drøftet nogle træes fældning og blev helt enig fra start men min overbo vil sætte sig imod det fordi så kan han se vores udlejers opmasinering af gamle paller . Disse træer gør mit køkken meget mørkt og vi i gråvejr har et helt mørkt køkken . Kan den anden lejer sætte sig imod når jeg nu er blevet enig med naboen om deres træer skal væk . Inspektøren naboen kunne sagtens forstå mig og var villig til at fjerne alle træerne . Vi kan også se udlejers rod men pt er det mere vigtigt at vi får lys ind ,,, vores overbo ville ikken gang blot høre tale om beskæring . Så længe der var rod ville han modsætte sig ,, Udlejeren er en samler ,, og der har set sådan ud i mange år . Må jeg lade fældning ske når naboen der har træer er fuld ud forstående . Venlig Hilsen Tina

    • #10549
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Det er grundens ejer, der bestemmer om der må fældes træer. Hvis du kan få tilladelse til at fælde træerne, kan du gøre det uanset, hvad din ovenbo mener. For det gode naboskabs skyld, bør I dog se at nå til enighed – eventuelt om at fjerne nogen af træerne.

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.