tilegnelse til bolig uden lovhjemmel

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen tilegnelse til bolig uden lovhjemmel

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #10611

      Jeg sidder i en lejebolig i Skagen en boligforening der hedder Neptun
      En boligforening jeg har boet i tidligere uden denne form for problemer.
      dDenne gang er jeg røget ind i et uffateligt sygt individ et individ der finder en sygelig fornøjelse i at tilegne sig adgang til min bolig og derved være istand til at sidde og kommentere mig i mit arbejde samt i min gøren og laden i min egen bolig/lejebolig dette sygelige svin har igennem meget lang tid været en pestilens og jeg har derfor rettet henvensdelse disse steder man måtte anse for vlærende relevante i denne sammenhæng jeg har skriveklser fra politiet dateret 2002 hvor man oplyser at fremtidige henvensdelser ikke vil blive besvaret jeg rettede henvendelse til boligforeningen hvor jeg anmodede dem om at møde med advokat dette blev afslæået med den begrundelse at man da havde en dame der kunne høre ting asndre ikke var istand til at høre (forrykt ikke sandt) men at møde med advokat det ville man ikke jeg melædte mig ind i Llo i aalborg for om muligt at få dem til at foretage sig nogen ting men med ligeså meget held sonm de øvrige steder jeg har rettet henvendelse nemlig ingenting blot en meddelelse om at mit gebyr var udløbet ( sygeligt ikkesandt) ect ect ect

    • #10612
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Jeg vil undlade at besvare dit indlæg, da det ikke indeholder nogen spørgsmål.

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.