Tilbageholdt varmepenge efter endt fogedsag.

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Tilbageholdt varmepenge efter endt fogedsag.

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #12200

      Hejsa.

      Min mand og jeg var blevet kaldt i fogedretten idag, pga en ubetalt fraflytnings regning. Efter vi var blevet indkaldt til retten, bliver vores varmeregning opgjort, og vi skal have penge tilbage. I brevet skriver de at de vil modregne penge i vores skyld. Fair nok. Men da vi får oplyst hvad vi skylder i fogeden, spørger vi om de penge er modregnet i det eller om det bliver de det. Damen fra boligforeningen spøger om vi ikke har fået dem udbetalt, og vi siger nej. Så siger hun at vi lige skal gå med over på deres kontor bagefter, så der kan komme styr på det. Hvilke vi gør. Der siger hun siger hun så, at de modregner pengene. Men i retten blev vi jo dømt til at betale hele beløbet uden varmepengene var trukket fra, og de tog udlæg for hele beløbet. Må de godt selv tilbageholde vores varmepenge efter endt fogedsag eller kan vi forlange at få dem udbetalt ?

      Med venlig hilsen
      Fynboen

    • #12201
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Som jeg forstår situationen er svaret dette:

      Selv om I er blevet dømt til at betale hele beløbet, så skal pengene modregnes det i skylder i fraflytningsregning. Bliver de ikke det, skal I have varmepengene betalt kontant.

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.