tilbageholdelse af penge.

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #11294

      Hej:) Jeg skriver fordi jeg står i den situation at min kæreste har fået tilbageholdt et beløb på 3100kr fra el forsyningen. Problemet er at den regning er min, ikke hans. Jeg flyttede fra solbakkevej(en lejlighed) d. 1/9 2008 pga utætte vinduer og skimmelsvamp der gjorde mig meget syg. Jeg stod alene på lejekontrakten og boede der også alene (dvs min kæreste har aldrig boet eller sovet der) Min kæreste havde en lejlighed i havnegade og jeg flyttede ind hos ham istedet.(men jeg kom aldrig til at stå på lejekontrakten)jeg fik blot min adresse der. Vi flyttede så derfra den 1/12- 2011 og bor nu et dejligt sted. Min kæreste har haft et beløb tilgode på 3100 ved forsyningen og dette blir tilbageholdt fordi de mener at han skylder penge fra solbakkevej. Men der har han jo aldrig boet eller haft adresse? Og ifølge forsyningen står jeg som forbruger af hans lejlighed i havnegade, hvordan kan det lade sig gøre når jeg ikke stod på lejekontrakten? Da jeg flyttede fra solbakkevej aftalte jeg med min daværende udlejer at at han kunne beholde hele indskuddet så jeg kunne komme væk derfra i en fart da jeg jo blev syg af skimmelsvamp og jeg skyldte intet til hverken varme, vand eller el. har efter flytningen fra solbakkevej i 2008 aldrig modtaget en eneste regning fra forsyningen eller noget. Hvordan kan de så lang tid efter bestemme sig for at der skyldes penge til solbakkevej alligevel? Og så er det endda min kæreste de kræver pengene af selvom de mener at jeg står som forbruger på hans lejlighed(altså havnegade) hvilket jeg ikke burde gøre da jeg ikke stod på lejekontrakten, men kun havde adresse der.Og hvis de har ret, burde de så ikke have opkrævet de penge da jeg flyttede fra solbakkevej istedet for halvandet år senere når jeg flytter fra et nyt sted? eller i det mindste have påskrevet beløbet på nogle af de el regninger som min kæreste har betalt gennemtiden til havnegade når de alligevel mener at det er ham der skal betale for min gæld? håber jeg har forklaret grundigt nok 🙂 Forvirrende smøre, men håber du/i kan hjælpe mig.
      på forhånd tak. 🙂

    • #11295

      For at kunne hjælpe med en brugbar besvarelse på din henvendelse, kommer vi over i sagsbehandling, som vi ikke kan påtage os på brevkassevilkår, men det gør til gengæld vores lokale lejerforeninger, og jeg vil kraftigt anbefale jer at opsøge assistance hos en af dem: http://dklf.dk/index.php/lejerforeninger

      Med venlig hilsen

      Henrik Stougaard

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.