Tilbage betaling af depositum.

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Tilbage betaling af depositum.

  • Dette emne er tomt.
Viser 0 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #12891

      Jeg er fra flyttet en lejlighed hvor der blev afholdt flytte syn d. 18.03.13.

      Jeg skulle ikke betale for nogen former for maling eller noget, da lejligheden slet ikke var nyistandsat da jeg flyttede ind.

      Jeg går så og venter på at mine penge kommer retur, og der sker intet før i mandags d. 08.04.13,

      Jeg indbetalte 15.567 kr og fik 11.167 kr tilbage, hvilket jeg undrede mig meget over.

      Så i dag får jeg et brev fra udlejer, og der står at de 4400 kr som mangler de går til vand og varme for perioden 01.07.12 – 31.03.13.

      Altså må udlejer dette ????

      Jeg har jo betalt aconto til vand og varme til ham over min husleje som blev trukket hver måned via min netbank hvor vand og varme selvfølgelig var regnet med ind over.

      Så mit spørgsmål er, er dette lovligt og har jeg krav på at få de 4400 kr tilbage ???

      Der står heller ikke noget med at jeg kan gøre indsigelse osv, er opkrævningen så ikke ugyldig ?

      Og er det indelig ikke kommet alt for sent ud, er det ikke 14 dage udlejer har til at sende mig sådan en opgørelse ?

Viser 0 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.