tavshedspligt

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #10671
      Laila Jensen
      Medlem

      Jeg bor til leje i en bolig forening som administreres af Domea, jeg har været formand for afdelingen, og har ind givet klager over 2 boliger i den tid jeg sad der, da der flyttede et ungt par ind, begyndte balladen, de kom fra en anden afdeling, hvor der også var ballade med dem, alle regler er til for at brydes, det skete det at de fik barn, ægteskabet blev opløst, og han flyttede, nu er der så indgivet en socialbedrageri sag mod hende,hun klagede til kontoret, hvor den rådgiver er bedste løbe veninde med beboerens søster, så blev der indkaldt til møde, om konfliktløsning, hvor jeg ikke deltog fordi, vi fik at vide det var den nye bestyrelse der indkaldte, da jeg så spurgte formanden hvad det drejede sig om, sagde han det var fra kontoret der var blevet indkaldt på grund af anmeldelsen. Ved mødet hvor der var en fra organisations bestyrelsen, hun læste alle klager op, samtidig med hun opgav navne på alle der havde skrevet under, er det ikke et brud på tavshedspligten og hvad gør jeg nu, for mødet drejede sig om at svine mig til, der var en der spurgte om det ikke var ulovligt,at læse navnene op, men der blev sagt at alle havde tavshedspligt. Er hende inde fra kontoret ikke inhabil med hensyn til den beboer, hvis søster hun er veninde med, hvad gør jeg nu, hvordan stopper jeg den hetz der kører vi er kun 72 husstande, så det er meget ubehageligt at bo her nu.
      MVH
      Laila

    • #10672
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Jeg beklager, men denne sag egner sig ikke til behandling her i brevkassen, men umiddelbart vil jeg mene, at organisationsbestyrelsesrepræsentanten overskred sin tavshedspligt ved at oplyse navnene på klagerne på et møde som dette.

      Meld dig ind i en lejerforening og få bistan.

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.