Stød fra bl.a. opvaskemaskine

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Stød fra bl.a. opvaskemaskine

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #10901
      Carsten 2478
      Medlem

      Jeg får stød fra min opvaskemaskine og andre ting – mest i køkkenet, f.eks. også en blender. Min udlejer siger at det er fordi der ikke er jordstik i stikkontakterne. Det kan jeg også godt se, men er det så bare i orden at jeg får strøm hver gang jeg rører ved opvaskemaskinen? Opvaskemaskinen stod her da jeg flyttede ind, og står også på lejekontrakten. Blenderen og de andre ting der giver stød er dog mine egne. Lejemålet er fra 50’eren vil jeg tro, og der er ikke jordstik noget sted i huset.

    • #10902

      For at kunne svare på jeres spørgsmål må man have langt flere oplysninger om situationen.  Det er bla. nødvendigt at nærlæse lejekontrakt og de aktuelle skrivelser i sagen. Dermed er vi ovre i sagsbehandling, som vi ikke kan påtage os på brevkassevilkår, men det gør til gengæld vores lokale lejerforeninger, og vi vil anbefale jer at opsøge assistance hos en af dem: http://dklf.dk/index.php/lejerforeninger

      Med venlig hilsen

      Henrik Stougaard

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.