Stigning i depositum og forudbetalt husleje

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Stigning i depositum og forudbetalt husleje

  • Dette emne er tomt.
Viser 0 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #14404
      Connie Dybro
      Medlem

      Jeg er blevet tilbudt at få mit køkken og bad renoveret mod en huslejestigning i 10 år. Jeg har fået et tilbud og får et byggeregnskab når det er afsluttet. Har selv været med til at bestemme indretningen.

      I den forbindelse har jeg et par spørgsmål:

      1. Må udlejer også lave en stigning i depositum og forudindbetalt husleje? (regler om at det skal gøres over flere måneder overholdes)

      2. Når det gamle køkken tages ned, falder fliser på væggen ned (dårlig vedhæftning). Udgifter til reparation af dette tages med i byggeregnskab – kan man det? Skal også selv betale for en plade der skal sættes op bag komfur i stedet for fliser.

      3. Det nye køkken har ikke samme mål som det gamle. Dvs sømhuller o.lign. i trægulv bliver synlige. Jeg skal selv sørge for både bestilling og betaling af evt. gulvsliber og lakering af gulv.

      4. Samme forhold omkring loft. Ny emhætte, skab og inddækning er mindre end det gamle. Jeg skal selv sørge for at udbedre og male loft.

      5. Der opsættes nyt tapet fordi fliser falder ned. Det nye tapet er ikke samme slags som i resten af køkken. Og det males med en lille farveforskel. Hvis jeg vil have resten af mit køkken i samme farve er det noget jeg selv skal sørge for.

Viser 0 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.