Stadig vrøvl med varmeregnskabet og manglende billag.

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Stadig vrøvl med varmeregnskabet og manglende billag.

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #10661

      Undertegnede har før skrevet til dig om mit varmeregnskab som manglede billag /kvitteringer og insigelsesfrist på 6 uger. D. 26/9-11 modtog jeg fra udlejers advokat et varmeregnskab ( anb. og pr. brev )Lige akurat 5 dage før udl. midstede sin ret til det tillægsbetaling for olie. Der er vedhæftet et nyt varmeregnskab, hvor jeg skal betale 1628,- kr. mere samt at der er påfyldt 1000 l. olie mere end hvad udlejer har oplyst. Og hvad jeg selv har noteret, da bilagene bliver lagt i min postkasse når påfyldning har fundet sted. Jeg har nu fået de 6 ugers indsigelsesfrist, men – skal betale 7.196,- kr. inden 1/11-11 .. Efter min udregniing = 5 ugers indsigelsesfrist ? De billag /kvitteringer jeg har bedt udlejer skriftligt om, er mig stadig ikke i hænde, og var heller ikke vedlagt som kopi i advokatens skrivelse. Mit lejemål er også skrevet i samme at det er på 80 m2 tilsamme for begge lejligheder 150 m2. Ifg. BBR. er mit lejemål på 72 m2 og tilsammen udgør lejlighederne 160 m2. Samtidig har advokaten regnet varmeregnskabets forbrug ud pr. m2 . Må denne det, når her ikke er varmemåler, hverken hos udlejer eller undertegnede og hvordan forholder jeg mig til sagen ? Jeg går ud fra, at det er uden betydning at skrivelsen er rettet til både mig og en tidligere sambo som flyttede herfra for ca. 6 år siden ?
      Mvh.
      C. Agerholm.

    • #10662
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Jeg vil henvise dig til at melde dig ind i en lejerforening og få bistand. Det er ikke meningen med denne brevkasse, at vi skal yde sagsbehandling. Det medfører, at jeg kun i helt specielle tilfælde besvarer mere end et spørgsmål fra samme person i samme sag.

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.