skimmelsvamp og fugt

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #14492
      winni winni
      Medlem

      er flyttet til en 4 værelses lejlighed for 3 mdr siden,det var en ønske lejlighed men blev til et maridt når kulde og frostvejr melder sig. bliver det et stort problem alle vinduer i hele lejligheden er sjask våde lægger aviser i alle vindues kamme. skimmelsvamp i det meste af lejligheden på sidevægge til vinduerne.er målt 80% fugt i hele lejligheden.er faktisk ubeboelig.skal boligselskabet ikke skaffe mig en anden lejlighed samt inskud overflyttes (stort indskud)samt betale for min flytning.har taget billeder som er sendt til boligselskab samt problemet.intet hørt

    • #14493
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Det er en ulykkelig situation, du er havnet i. Jeg kan kun anbefale dig, at finde en anden bolig hurtigst muligt.

      Desuden bør du gøre boligselskabet ansvarlig, f.eks. Ved at kræve forholdsmæssigt afslag i huslejen, dækning af flytteudgifter mm. 

      Kommunen kan give boligselskabet påbud om udbedre skaderne og evt. erklære boligen uegnet til beboelse. Skriv til kommunaldirektøren og kræv at der bliver igangsat en undersøgelse i henhold til Vejledning 47. Henvisningen hertil finder du på siden Links, Anden Boliglovgivning

      Meld dig ind ien lejerforening og få bistand.

      Med venlig hilsen Jakob Lindberg

       

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.