Skal jeg selv reparere termostatbatteriet?

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Skal jeg selv reparere termostatbatteriet?

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #14224
      Irene S.
      Medlem

      Jeg har forgæves forsøgt at få Boligselskabet Viborg til at ordne et utæt termostatbatteri. Det er 2. uge nu, at jeg venter på det. “Mon ikke det snart sker”. Det gør det ikke. Jeg har bedt om nummeret til dén, der skal komme her for at ordne det, men det vil inspektøren ikke give mig.

      Jeg ved ikke, hvad der sker. Jeg kan jo ikke gøre noget som helst, andet end at skulle betale for en ekstra vandregning eller selv bestille en VVS-reparatør. Er det dér, jeg står nu? Jeg skal selv betale for en VVS’er? Man kan slet ikke kommunikere med boligselskabet, og da slet ikke med den nye (arrogante!)inspektør.

      Jeg har på fornemmelsen, at de ikke vil bruge penge på det. Det er ellers dem selv, der tvang mig til at renovere badeværelset. Håndklædetørreren har også været utæt. (De tvang os alle her til at sige ja til at få facaderne renoveret. Vi måtte godt sige nej, men så ville vi blive straffet, og huslejen ville stige hos dém, der sagde nej. Jeg ved ikke helt, om det er lovligt, men de slap da godt fra det åbenbart. ADVARSEL: Hvis folk er til demokrati, skal de holde sig fra dette boligselskab!!!)

    • #14225
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Det lyder rigtigt slemt. Med hensyn til termostatbatteriet, vil jeg anbefale dig at indbringe sagen for beboerklagenævnet i Viborg kommune. Nævnet kan give udlejeren påbud med tidsfrist om at udskifte batteriet.

      Meld dig ind i en lejerforening og få bistand.

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.