Skader efter snerydning!

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #13699

      Hej.

      Jeg har været så “heldig” at få sprøjtlakeret hele venstre front, inkl forrude på min bil, da der blev ryddet sne forrige weekend. Det er sket lige uden for min opgang i den blok jeg bor. Og der er ingen tvivl om, at skaden er sket pga snerydningen.
      Jeg har forgæves forsøgt at få vores ejendomsmester i tale, men han vil ikke snakke med mig, eneste svar jeg får fra vores ejendomskontor er: “vi har ikke gjort noget, det siger ejendomsmesteren”
      Samme svar får jeg fra inde fra DAB’s hovedkontor. Der er ingen dialog, og de nægter bare.

      Jeg har nu fra mit ejet forsikringsselskab fået af vide, at de ikke vil køre sagen imod DAB, da chancen for at vinde er lig med 0. Som han sagde, medmindre du har videofilmet det, så kører vi ikke sagen videre.

      Kan det virkelig passe, at jeg er så dårligt stillet som beboer i sådan en sag her?
      Det kan simpelthen ikke passe, at de kan forvolde skade på min bil, og så bare slippe afsted med det, ved at nægte!

      Håber der er en der kan hjælpe.

      Mvh
      Lars

    • #13700
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Forsikringsselskabet har nok ret i, at man ikke kan vinde en sådan sag mod DAB ved retten. Det eneste jeg kan foreslå, er at du går til pressen.

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.