røg og tobakslugt

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #9496
      Johanne Bahl
      Medlem

      Efter jeg har vasket vægge,lofter, skabe, døre mm af i grundrens og bagefter har vasket det ned med vand og efter at have malet lejligheden pæn og ordnet gulve, vasket vinduer…..så har jeg dd. modtaget en mail fra udlejer at jeg skal betale kr 13 750 for at de vil rengøre lejligheden igen og male den….deres begrundelse er at der er røg/tobaks lugt der endnu….kan dog ikke se i nogle vedtægter eller i kontrakten at der ikke måttes ryges i lejligheden…kan det være rigtigt at de kan kræve det ?? Det var hvad de fandt ved synet, da som de sagde så gik røg lugten igennem tapeten og malingen.

    • #9497

      Ud fra din beskrivelse af situationen har du en sag med pæne chancer for et for dig godt resultat, hvis den køres i huslejenævnet.

      MEN: For at svare på mere præcist og konkret på denne type spørgsmål må man have en lang række  specifikke oplysninger, som ikke fremgår af din mail. Reelt er vi ovre i sagsbehandling, som de lokale lejerforeninger meget gerne hjælper med, men som vi ikke kan påtage os på brevkassevilkår.

      Derfor vil vi anbefale dig at søge assistance i en lokal lejerforening: http://dklf.dk/index.php/lejerforeninger

       

      Med venlig hilsen

      Henrik Stougaard

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.