Rettigheder for en udlejer

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Rettigheder for en udlejer

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #9522
      Lone 1086
      Medlem

      Jeg vil gerne høre hvordan det kan være der overhovedet ingen rettingheder er for en udlejer.
      Jeg vil sælge min bolig. Lejer er blevet tilbudt at købe.
      Den er i øjeblikket lejet ud og lejer har 1 år til at finde noget nyt at bo i, (hvilket ikke er umuligt)
      Hvorfor SKAL jeg bo i min egen ejendom. Det giver jo slet ikke mening at jeg ikke kan få lov at bestemme over min ejerbolig når nu lejer har 1 HELT ÅR til at finde noget nyt, skal jeg bare fínde mig i at blive trådt på?????? ¨
      Der må da være grænser for dumme ting. Undskyld mit sure opstød, men står altså i en situation hvor det min mand og jeg venter barn og ikke kan have 2 huse eller flytte i noget større pga. pladsmangel, skal vi virkelig flytte fra hinanden fordi lejeloven er skruet sådan sammen………..Man kan jo intet få for et hus der er lejet ud.

    • #9523

      Beklager: Dette er en LEJER-organisations LEJER-brevkasse. Vi rådgiver generelt ikke i udlejerspørgsmål. Du/I må i stedet henvende Jer hos en af udlejernes organisationer. – Se link hertil (Ejendomsforeningen Danmark eller Jyske Grundejerforeninger): http://dklf.dk/index.php/links#

       

      Med venlig hilsen

      Henrik Stougaard

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.