Renovering + nye vinduer.

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #11150

      Jeg er lejer hos Lejerbo – og vi har her fået renoveret vore huse, altaner og vinduer.
      Vinduerne SER rigtig flotte ud, men er således konstruerede, at man ikke selv kan pudse dem. Det er fysisk umuligt – hvorfor man har iværksat udvendig vinduespudsning 4 x årligt. Jeg mener det er en forringelse, at man ikke selv kan pudse vinduer. Kan man virkelig forlange huslejestigning for det?
      Til altansiden har vi også et problem. Der løber vand ned over vores ruder. Det er ikke udefra kommende vand – men hvor det lige kommer fra vides ikke. Underboen har samme problem.
      Er det Teknologisk institut man kan få til at undersøge det?
      Jeg har nu i et år bedt om at det bliver udbedret, for jeg er træt af at have snavsede vinduer et par dage efter jeg har haft vinduespudser.
      Kan man bede om huslejenedsættelse, hvis de ikke får bragt det i orden??

    • #11151

      For at kunne svare på dine spørgsmål må man have langt flere oplysninger om situationen.  Det er bla. nødvendigt at kunne spørge ind til detaljer og at nærlæse de aktuelle skrivelser der måtte være i sagen.

      Dermed er vi ovre i sagsbehandling, som vi ikke kan påtage os på brevkassevilkår, men det gør til gengæld vores lokale lejerforeninger, og vi vil anbefale dig/jer at opsøge assistance hos en af dem: http://dklf.dk/index.php/lejerforeninger

      Med venlig hilsen

      Henrik Stougaard

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.