Rengøring

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #10973

      Hej
      Jeg har et spørgsmål der går på at udlejer har tilbageholdt 2.000 til rengøring af lejligheden.
      Ved syn på lejligheden siger udlejer at der skal gøres bedre rent, det gør min datter så igen. Men du depositum bliver fremsendt er der tilbageholdt 2.000 til rengøring. Jeg kan ikke få en kopi at faktura på rengøringen. LO har indbragt sagen for huslejenævnet der giver udlejer ret, men jeg har stadig ikke fået en kopi af faktura på rengøringen, som jo helt sikkert ikke er blevet foretaget idet lejligheden skulle renoveres.
      Kan jeg gå videre med sagen, jeg kan fornemme at Lejernes LO i Aalborg ikke gider gøre mere ved sagen og har fået en mail fra hende der sidder med sagen, at hun har andre sager at se på, så hun vil ikke afholde et møde med mig for at drøfte sagen.

    • #10974
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Du kan anke sagen til boligretten inden for 4 uger fra du har fået kendelsen. Det kan blive svært at få en advokat til at tage en sådan sag, da beløbet er så lille, at han vanskeligt kan få et rimeligt honorar ud af det.

      Du kan i teorien selv føre sagen som en såkaldt “småsag”. Det er ikke noget, jeg normalt anbefaler, men på domstolsstyrelsens hjemmeside kan du finde blanketter og vejledning til hvordan du griber det an. Retten i Aalborg skal yde dig vejledning.

      Se:

      http://www.domstol.dk/selvbetjening/blanketter/staevningogsvarskrift/Pages/default.aspx

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.