regning uden spesifikationer

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen regning uden spesifikationer

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #10951

      Hej,
      Jeg har for et stykke tid siden modtaget en regning fra mit tidligere boligselskab, hvori de skriver at de kan se at deres tilgodehavene(?) i henhold til afregning af el ikke er indgået. det er en regning på 600 kr, hvilket jeg syntes er ret meget hvis det drejer sig om nogen penge til el ud over aconto beløbet. de skriver hverken hvor mange kwh det drejer sig om eller hvilken tidsperiode. ud over det, så siger de også at det er en rykker og at jeg burde ha fået et brev tidligerer, hvilket jeg ikke har, så derfor siger de at det bliver overladt til retslig inkasso hvis jeg ikke betaler inden ti dage. jeg har nu betalt regningen da de var lige de ti dage er gået. men jeg mener dog stadig at de har taget nogen penge fra mig som de endten ikke var beretiget til eller ikke havde dokumentation for at skulle ha. jeg har også en ven der flyttede ud samme tid som mig for ni måneder siden som har modtaget en lignende rengning. vi er begge to ret sikre på at vi ikke har brugt for meget strøm. vi har prøvet at ringe og skrive til dem, men de svarer ikke. på forhånd tak for hjælpen.

    • #10952
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Det lyder som om, der er tale om et svindelselskab. Det bliver nok svært for jer at få pengene retur ved hjælp af normale prrocedurer, idet I skal anlægge sag ved domstolene herom. Det bliver for dyrt i forhold til det beløb I har betalt for meget.

      I bør skrive til Kontant og prøve at få dem til at grave i sagen.

      Med venlig hilsen

      Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.