Regler urafstemning

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #11818
      Susanne Faxe
      Medlem

      Kære dklf. Jeg er medlem.
      Kan det være rigtigt, at vi ikke kan; stille forslag op om urafstemning, til første afstemning om 6 juni då., i forbindelse med Boligselskabet Sjælland’s planer om at ombygge området Ringparken/Søndre Ringvej, til en pris mellem 170-275 millioner kroner??
      De kalder dette “Afstemning om den foreløbige helhedsplan”. Og så skal vi stemme igen om den “endelige” helhedsplan til efteråret.
      Men Bosj, vil ikke kun renovere og forbedre, de vil ombygge, og nogle af de ting de vil lave, vil direkte virke funktionsforværrende i de ramte lejligheder.
      Jeg har været til de fleste “visionsmøder” og dialogmøder, men på intet tidspunkt hørt nogen beboere udtale sig om, at de vil have revet væge ned i deres hjem.
      Det er mere ting som isolering, at få nogle emhætter der virker og skimmelsvamprenovering, de ønsker sig.
      Jeg har sendt en mail med relevante filer vedhæftet, pr 20 april kl. 12.38 fra nedenstående mail, med vedtægter og andre oplysninger.
      Jeg tror BOSJ’s strategi er, at stemmer vi ja til den “foreløbige” helhedsplan, så vil de selvfølgelig arbejde på den “endelige” helhedsplan, og så tving den igennem, for deres argument vil være at “nu har de jo lagt så mange penge og megen tid i det”.
      Kan jeg have ret? Har i nogle lignende sager??
      venligst 🙂

    • #11819
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Jeg kan ikke udtale mig om sagen, da den kræver nærmere undersøgelser af projektet. Hermed er vi ovre i sagsbehandling. En sådan sagsbehandling skal ske i den lejerforening, hvor du er medlem – Roskilde Lejerforening.

      Jeg har ikke kendskab til lignende sager.

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.