Punkterede termoruder

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #8468
      Anonym
      Gæst

      Jeg bor til leje i en privatejet ejendom på 2. år og har siden indflytning i april 2007 måttet leve med 3 punkterede termoruder som jeg ikke kan få noget svar på fra udlejer om hvornår de vil blive udskiftet.
      Har jeg krav på huslejenedsættelse og i så fald hvordan beregner man en sådan? Jeg betaler 4190 kr mdl. i husleje + á conto forbrug til varme, el og vand.
      Med venlig hilsen.
      I. Laursen

    • #8469
      Anonym
      Gæst

      Du har helt klart ret til at få ruderne udskiftet, og snadsynligvis også krav på et (moderat) huslejenedslag indtil dette sker. Dette bør der køres huslejenævnssag om, og til det formål bør du snarest opsøge videre assistance i en lokal lejerforening.
      For at besvare dine spørgsmål nærmere end dette må man have langt, langt flere oplysninger, mulighed for at læse relevante papirer, og mulighed for at spørge ind til situationens detaljer.

      En sådan udredning bistår de lokale lejerforeninger meget gerne med, men vi kan som nævnt ikke påtage os at gå ind i det på brevkassevilkår.
      Du/I vil endvidere af en lokal lejerforening kunne få konkret assistance med hensyn til korrespondancen overfor huslejenævnet, og til overvejelse af om denne sag måske skulle prøves ved boligretten.

      Vi henviser dig altså til at søge assistance i en lokal lejerforening: http://www.dklf.dk/DL/LFindex.htm.

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.