Pasning af have i tofamiliers

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Pasning af have i tofamiliers

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #9339
      Anonym
      Gæst

      Jeg har lejet en lejlighed i et tofamiliers hus og har ifølge kontrakten brugsret til forhaven. Hvem skal passe haven? Jeg læser lejeloven sådan at det er udlejers pligt, men der sker ikke rigtigt noget. Inden jeg nævner det eller klager, vil jeg lige være sikker på, hvad der egentlig er rigtigt. På forhånd mange tak for hjælpen.
      LN

    • #9340

      Hvis ikke det udtrykkeligt er aftalt i lejekontrakten, har du som lejer slet ikke pligt til at vedligeholde noget uden lejemålet, heller ikke haven. – Det afhænger altså af kontrakten.

      Det er bestemt muligt at besvare dit spørgsmål herudover, men lige nu har vi ikke alle de nødvendige oplysninger: For at svare på denne type spørgsmål må man nemlig have en lang række yderligere specifikke oplysninger, som ikke fremgår af din mail. Reelt er vi ovre i sagsbehandling, som de lokale lejerforeninger meget gerne hjælper med, men som vi ikke kan påtage os på brevkassevilkår.

      Derfor vil vi anbefale dig at søge assistance i en lokal lejerforening.

      Med venlig hilsen

      Henrik Stougaard

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.