Overtagelse af kontrakt?

  • Dette emne er tomt.
Viser 0 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #11986
      Emil 3594
      Medlem

      Hej jeg bor i en leje lejlighed sammen med min kone og vores 2børn! Jeg har boet i lejligheden og har haft min adresse her siden 91og min kone har boet her og har haft adresse her siden 93..problemet er bare at det er min far der står på kontrakten. Han har beholdt adressen og har haft et værelse hos os for at vi skulle kunne blive i lejligheden i alle disse år. Da der kun må stå en på kontrakten, og vi desværre ikke kan blive skrevet på? Nu er omstændighederne desværre således at han er røget i fængsel..! Ja! Sådan kan det jo gå? Og for ikke at vi skal have politiet og andet godt folk til at banke på vores døre….da vi ikke lever det samme liv som ham. Har han nu valgt at han gerne vil have sin egen lejlighed et andet sted end hjemme hos os, og det er jeg ham da stor taknemlig for..! Bortset fra at Det jo så kan ende med at vi bliver sat på gaden…begge vores børn har hele deres omgangskreds og hverdag bygget op omkring denne lejlighed, og vi ville blive enormt kede af at skulle fraflytte.
      Så er mit spørgsmål? Er der overhovedet nogen måde hvorpå vi kan overtage lejligheden? -er lidt fortabt når vi prøver at finde ud af alle de regler der er omkring dette enme..? På forhånd tak.
      / fra os

Viser 0 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.