Overbo laver hul mellem lejligheder.

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Overbo laver hul mellem lejligheder.

  • Dette emne er tomt.
Viser 0 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #14499

      Hej,

      Min overbor har for nyligt solgt sin lejlighed til et investeringsfirma, som i den forbindelse vil totalrenovere lejligheden.

      Totalrenoveringen betyder at de vil flytte toilettet og dermed afløbet til toilettet, hvilket betyder at de skal have lavet hul i gulvet/mit loft.

      De har tidligere henvendt sig til mig og snakket om at de måske var nødsaget at gøre dette fra min side, men efterfølgende har de så kontaktet mig igen, og fortalt at det ikke var nødvendigt.
      – Det skal siges at jeg på ingen måde har givet samtykke til dette på noget tidspunkt.

      Nu viser det sig så at de har lavet hul ned til min lejlighed alligevel, uden at fortælle det til mig først, og at jeg har givet lov til det.
      Det skal her tilføjes at jeg har nedsænket loft på badeværelset, og derfor ikke vil have opdaget det, hvis jeg ikke var kommet før hjem fra arbejde.

      Mit spørgsmål er nu, selvom det her drejer sig om ejerlejligheder og ikke lejer, om dette er lovligt, og om jeg kan kræve en eller anden form for kompensation?

      Mvh Lars

Viser 0 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.