Opgørelse ved fraflytning

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Opgørelse ved fraflytning

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #9715
      Janni Bøjer
      Medlem

      Det er lidt af et projeckt det her, men her er mine spørgsmål/problemer:

      Jeg står i den situation at jeg d.1 marts 2010 flyttede fra min gamle lejlighed. Og har nu problemer med udlejers opgørelse af mit gamle lejemål.

      Når der skrives vandforbrug ind i min opgørelse kan mine tidligere udlejere så ikke kun kræve det tilbage der er betalt forlidt det sidste år jeg boede der, da prisen for a conto vand steg pr.01-07-2009?

      Jeg havde et husleje nedslag de første 9 mdr jeg boede i lejligheden (flyttede ind d.1/10.2005), fordi jeg skulle holde den fælles opgang, gård, port og indgange rene, (rydde sne, feje, fjerne ukrudt osv.)Efter de 9 mdr steg min leje da jeg frabedte mig det ansvar (da jeg ikke synes at prisen var rimelig).

      I min opgørelse kræver de nu det huslejenedslag tilbagebetalt, fordi de ikke mener at jeg overholdt min del af aftalen, selvom at familie og andre ved at jeg overholdt det.

      Kan de tillade sig at kræve de penge tilbage (det er tilbage fra 2005/2006)?

      Håber på at få hjælp så jeg ved hvad jeg kræve at få tilbage af mit indskud.

    • #9716
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Huslejenedslag kan normalt ikke kræves tilbage af udlejer. Se i øvrigt foregående spørgsmål og svar.

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.