nyt køkken (individuelle rådret)

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen nyt køkken (individuelle rådret)

  • Dette emne er tomt.
Viser 0 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #14364

      Jeg ved godt det er lidt mærkeligt spørgsmål.
      Men i august- måneden indgik jeg en aftale med AAB om at få lavet nyt køkken (individuelle). I praktisk forgik den at Vordingborg Køkkenet sende nogle papirerne til godkendelse hos AAB, og AAB fremsendt papirerne til godkendelse af merlejen. Den 5 september var køkkenet færdigbyggede og køkkenmandet og jeg aftalt afleveringsforretning i den følgende kommende uge, men jeg har er ikke endnu brevet indkaldt til denne. Jeg har derfor spurgt boligforeningen om, hvornår der er afleveringsforretning. De siger Vordingborg Køkkenet ikke har meldt køkkenet færdigt og jeg har derfor kontaktede Vordingborg igen som siger at AAB ikke har bekræftet nogle af de forslaget tidspunkt, de har fremsendt.
      Derfor kender I, den normal ”behandlingstid” fra færdigbygget til afleveringsforretningen finder. Jeg spørger fordi det er par mindre fejl ved det nye køkken – (Ikke alvorlig – udsenende, da det er opstået et par nuller fordi arbejdeshøjden er blevet 90.), men Vordingborg vil første udbedre fejl, når de er sikret på alt fejlene er kendt.
      Samtidig har jeg et ønske om at kende den egentligt merleje, naturligvis kender jeg den maksimal merleje og er naturligvis indforstået med at betale den. Vil egentlig også bare gerne i gang med at betale nye den nye husleje.
      Men at køkkenprojektet skulle fyldes så meget i mit hovedet ud over de 14 dage byggeperiode har jeg aldrig forstillende mig.

Viser 0 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.