Ny part?

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #13763

      Vores udlejer gennemtvang i 2009 lejeforhøjelse på 40% uden varsel,mødte ham på gårdspladsen hvor han sagde at han ville have 1500 kr. mere om md. fra den næste 1 ellers ville han opsige os,vi kendte ikke til lejelov og skrev derfor under af utryghed.
      nu næsten 5 år senere har vi sag ved huslejenævnet da udlejer i de 15 år vi har boet der ,ikke har foretaget reperationer ,når der er opstået skader,dette har han nu fået påbud om.
      Min kæreste skrev under på kontrakten alene i 1999 men jeg har haft ugentlig kontakt med udlejer og udført småarbejder for ham for at skåne ham,så udlejer har vidst fra 1999 at jeg også boede der sammen med min kæreste og 3 børn.
      Hvordan kan huslejenævnet kalde mig for ny part i 2009 da udlejer tvang os til at underskrive en ny lejekontrakt.

    • #13764
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Jeg ved ikke, hvorfor huslejenævnet kalder dig “en ny part”. Det er formentlig fordi, de ikke kender jeres familieforhold. Om det overhovedet har nogen betydning, kan jeg ikke bedømme ud fra dit spørgsmål.

      Meld jer ind i en lejerforening og få rådgivning. Måske kan I få lejen nedsat.

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.