Modregning i depositum

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #11792
      Maria 3407
      Medlem

      Hej

      Jeg er netop fraflyttet mit lejemål, og udlejer vil trække følgende i depositummet:

      – udgift til el-installatør, da jeg har opsat ekstra stikkontakter. Hun hævder at hun vil have tjekket om det er lavet korrekt, og at eftersom jeg ikke har spurgt om tilladelse til at sætte dem op, må det være min udgift at hun får tjekket dem. Ham der har sat dem op, er dog elektriker, så jeg ved de er okay. Men jeg har ikke regning på det….
      – jeg har i et værelse opsat en bort midt på væggen, men der mangler ca 2 meter. Jeg kan ikke skaffe mere, så hun har opkrævet for en tapetsering, da borten ikke kan pilles ned uden at beskadige tapetet. Da jeg har lejet uistandsat, synes jeg ikke det kan være rimeligt. Men hun siger, at det er en forringelse, da borten ikke dækker hele rummet rundt.

      Hun er nu ved at indhente tilbud vedr et klinke gulv, hvor jeg er kommet til at spilde maling på. Hun siger, at hvis det ikke kan fjernes, vil hun opkræve for at der ligges nyt gulv. Kan hun det ???

      Venlig hilsen

      Maria

    • #11793

      Det her kan ikke klares via brevkassen: For at kunne svare på dit spørgsmål må man have langt flere oplysninger om situationen. Vi er reelt ovre i sagsbehandling, som vi ikke kan påtage os på brevkassevilkår, men det gør til gengæld vores lokale lejerforeninger, og vi vil anbefale jer at opsøge assistance hos en af dem: http://dklf.dk/index.php/lejerforeninger

      Med venlig hilsen

      Henrik Stougaard

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.