Mistet lejekontrakt

  • Dette emne er tomt.
Viser 0 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #11491

      Hej.
      Jeg har to venner som i august flyttede ind i en lejlighed i Silkeborg. Efter noget tid vælger den ene at flytte ud, og jeg overtager derfor hans plads i lejligheden. Dog er der sket det, at lidt før jeg flytter ind, har udlejer kontaktet den ene af mine venner, og sagt at han skulle bruge lejekontrakten, så han kunne tage en kopi af den, hvilket han naivt går med til. Problemet er så, at vi stadig ikke har set til lejekontrakten, og har problemer med at komme i kontakt med ham. Vi har nu fundet frem til hans privatadresse, hvor vi fik af vide at hans regnskabsfører havde lejekontrakten, og at han derfor ville kontakte ham dagen efter. Dette er så to uger siden. Vi har afleveret et brev til ham ved samme lejlighed, da der er flere ting i lejligheden der ikke fungere, bla. toilettet der ikke vil rulle ud, vores underbo, som har en ulovlig logerende boende og som skaber ufred da han spiller højt musik 24-7, Post Danmark, som klager over placeringen af vores postkasse og meget mere. Hvad gør vi hvis vi ikke får lejekontrakten tilbage? Vil det påvirke udbetalingen af vores indskud hvis vi vælger at flytte?

Viser 0 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.