meget mindre køle/fryseskab end før, affald

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen meget mindre køle/fryseskab end før, affald

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #10587
      Ulla 2153
      Medlem

      Min udlejer vil sælge huset vi bor i. Han har tidligere på året sagt mig op uden begrundelse med 1 års varsel. Det blev afværget af mig, da han hverken nævnte begrundelse for opsigelsen eller havde solgt huset til en y ejer ,wom vil bo ihuset.
      Nu er køle/fryseskabet godt i stykker. Han skiftede det ud med et andet brugt som er dog en del mindre. Køle/fryseskabet var før 197, 5 cm høj.Nu er køle/fryseskabet 148,5 cm høj.Da hans leverandør kom med skabet kunne vi ikke en gang får alle madvarer ind i køle/fryseskabet igen.

      Derudover bliver der siden den 01.05. kun hentet affald hver 14. dag.Selvom der var mulighed for at bestille en større tilsvarende beholder, skal vi nøjes med den samme størrelse beholder ( affaldssæk på 110 l) som inden, hvor der blev hentet affald hver uge.

      Hvad kan vi gør?

    • #10588
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Jeres udlejer kan kun sige jer op med 1 års varsel, hvis han selv vil bo i lejemålet.

      I har krav på samme størrelse køleskab, som I hele tiden har haft. Prøv at indbringe sagen for huslejenævnet. Få samtidig nævnet til at tage stilling til huslejens størrelse. 90 % af alle lejere betaler for meget i husleje.

      Meld jer ind i en lejerforening og få bistand.’

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.