Mangler ikke lavet trods ekstra regning.

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Mangler ikke lavet trods ekstra regning.

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #12220
      Julie 3834
      Medlem

      Jeg flyttede for to måneder siden ind i en ny lejlighed, hvor udlejeren bestemt ikke mente, at der skulle være noget i vejen. Og alt i lejligheden så også rigtig pænt ud. Jeg har for nylig snakket med den tidligere lejer, der fik en stor ekstraregning ved fraflytning. Vi kunne sammen konstatere, at disse ting den tidligere lejer skulle betale, ikke var blevet lavet.
      Da jeg nu har boet i lejligheden i over to måneder, kan jeg ikke nå at få udlejer til at skrive under på de mangler, som jeg ikke opdagede først (som han har bedt tidligere lejer om at betale, men som ikke er blevet lavet). Jeg er bekymret for, om jeg så ved fraflytning kommer til at betale for disse mangler, selvom de var der ved indflytning.
      Er der noget jeg kan gøre for at sikre mig, at jeg ikke får en ekstra regning for de mangler når jeg flytter?
      J

    • #12221
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Man kan altid klage over skjulte mangler også efter at 14 dages fristen er overskredet. Men jeg kan ikke komme det nærmere, da vi så kommer over i egentlig sagsbehandling, der ikke kan foregå her i brevkassen.

      Jeg vil anbefale dig at melde dig ind i en lejerforening og få bistand.

      Med venlig hilsen, Jakob

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.