mangler 620 kr af indskud tilbagebetalt

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen mangler 620 kr af indskud tilbagebetalt

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #11214

      Hej

      Den 30. nov. fraflyttede jeg min lejlighed, efter 3 mdr. opsigelse (af privat lejer) men fik ikke mit indskud, på 6120 kr. tilbage før den 1. jan. Allerede den 1 dec. var den nye lejer flyttet ind.
      Da jeg så fik mit indskud tilbage, fik jeg kun 5500 kr, men på den ene dag, fra hvor jeg flyttede ud til den nye lejer flyttede ind, kunne han ikke nå at have lavet nogle forbedringer. (i lejekontrakten står der, at når jeg flytter ud skal jeg selv sørge for at få malet og repareret huller i væggene)

      Jeg spurgte, hvorfor at jeg ikke fik hele beløbet tilbage, da eftersynet var godkendt, hvorefter han sagde at det var en slags ekstra leje for den tid jeg havde boet der og for reparationer der vil komme i fremtiden.

      Hvad skal jeg gøre i denne situation?

      Mvh Gitte

    • #11215

      Det du beskriver er klart urimeligt, og der kan måske også gøres noget effektivt ved det. Det kræver imidlertid en nærmere undersøgelse og analyse, hvor man må have langt flere oplysninger om situationen og omstændighederne. Dermed er vi ovre i sagsbehandling, som vi ikke kan påtage os på brevkassevilkår, men det gør til gengæld vores lokale lejerforeninger, og jeg vil anbefale dig at opsøge assistance hos en af dem: http://dklf.dk/index.php/lejerforeninger

      Med venlig hilsen

      Henrik Stougaard

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.