Må udlejeren smide mine ting ud??

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Må udlejeren smide mine ting ud??

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #9719

      Hej
      Jeg er fraflyttet et hus men manglede stadig at hente det sidste min gamle udlejer ringede til mig en mandag og min mor talte med hende da jeg var ude af stand til det havde mistet min far dagen før om søndagen det forklare min mor hende og hun sagde da til min mor at hun ville ringe om et par dage hvilket hun ikke gjorde.
      Jeg skriver så en sms til hende at jeg vil komme og tømme huset og gøre den rent og får der beskeden den er tømt jeg spørger hende så hvor tingene er henne de er på genbrug siger hun…
      Mit spørgsmål er så nu må og kan hun tillade sig det uden at give mig en varsel???
      Jeg boede i en lejlighed for mange år tilbage min udlejer den gang opbevarede mine ting til jeg kunne hente dem… Jeg er meget ked af situation da det er mine billeder fra min søns fødsel billeder af min far og faderksabspapr og andre papir tøj og nogle enkle møbler…
      Hvad gør jeg?? håber i kan hjælpe mig

    • #9720

      Det er bestemt muligt at besvare dine spørgsmål, men vi har ikke de nødvendige oplysninger: For at svare på spørgsmål af denne karakter må man nemlig have en række yderligere specifikke oplysninger, som ikke fremgår af din mail. Først og fremmest mangler oplysning om striben af tidsfrister omkring opsigelse og fraflytning. Reelt er vi ovre i sagsbehandling, som de lokale lejerforeninger meget gerne hjælper med, men som vi ikke kan påtage os på brevkassevilkår.

      Derfor vil vi anbefale dig at søge assistance i en lokal lejerforening: http://dklf.dk/index.php/lejerforeninger

      Med venlig hilsen

      Henrik Stougaard

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.