Lugt og defekt komfur

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #10314

      Til Danmarks Lejerforening
      Jeg er flyttet ind i et værelse med et lille køkken hos en privat udlejer i Roskilde. Da jeg flyttede ind var der lige blevet malet og malerlugten overdøvede det faktum, at hans katte havde gennemvædet gulvet med kattetis. Nu lugter her helt forfærdeligt. Komfuret i mit lille køkken har ikke fungeret mens jeg har boet her.

      Jeg har ringet til udlejer og fortalt ham, at jeg er utilfreds med forholdene – lugten er tiltagende ubehagelig, men det faktum at jeg ikke kan lave varm mad er slet ikke holdbar.Han nægter at bringe forholdene i orden – og tager efterhånden slet ikke telefonen.

      Jeg vil være rigtig glad for et godt råd. Jeg har betalt et depositum på tre måneders husleje ved indflytningen.

      Med venlig hilsen
      Jonas K. Garbasch

    • #10315
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Du kan starte en huslejenævnssag om mangler. Huslejenævnet kan give påbud om, at istandsætte lejemålet og udskifte komfuret. Der kan også blive tale om at huslejen skal sættes ned.

      Meld dig ind i Roskilde Lejerforening og få bistend. Se kontaktoplysningerne ved at klikke på Lejerforeninger.

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.