lov om møde

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #9442

      Hej vi bor til leje og har bedt om en tilladelse til at holde husdyr , der er vedtaget at vi har fået urafstemmining tilsendt og et revisorkontor åbner dem . så langt så godt men men Har vi som beboer ikke ret til et møde hvor revisor firmaet kommer og fortæller om afstemningen , er det lovligt at kun vores formand får svaret og så vil hænge det op i vores opgange . Jeg mener ikke det er lovligt og jeg mener vi skal have et møde hvor de kommer og læser det op for os . Kan jeg få nogle paragrafer som jeg kan sige til hende at det ikke er lovligt . Hun vil gøre alt for at undgå husdyr , selv det ulovlige . Hjælp os vi vil gerne have husdyr . Hvordan hvis kun det er kat og nogle ikke kan tåle kat , jeg mener et husdyr er både og . At vi ikke må sige kun en men husdyr . Har hørt nogle har vundet i boligretten om det samme og vandt med hund , hvor der kun måtte være kat . Håber i kan hjælpe os beboer for vi bliver snyt forde vi ikke ved hvad man må og ikke må Hjælp tak Hilsen Gitte

    • #9443

       

      Det er bestemt muligt at besvare dit spørgsmål, men lige nu har vi ikke alle de nødvendige oplysninger: For at svare på denne type spørgsmål må man nemlig have en lang række yderligere specifikke oplysninger, som ikke fremgår af din mail. Reelt er vi ovre i sagsbehandling, som de lokale lejerforeninger meget gerne hjælper med, men som vi ikke kan påtage os på brevkassevilkår.

      Derfor vil vi anbefale dig at søge assistance i en lokal lejerforening: http://dklf.dk/index.php/lejerforeninger

       

      Med venlig hilsen

      Henrik Stougaard

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.