Lejer nægter at modtage opsigelse

Forsvar den omkostningsbestemte husleje! Forums Lejerbrevkassen Lejer nægter at modtage opsigelse

  • Dette emne er tomt.
Viser 1 svartråd
  • Forfatter
    Indlæg
    • #13193

      Vi har lejet vores hus ud i nu 2 år. Vi har netop sendt et anbefalet brev til lejer om at vi ønsker at opsige ham, om et år! Desuden har jeg sendt det samme brev som email på den samme email adresse som vi har kommunikeret over igennem hele lejeperioden.
      Begrundelsen for opsigelsen er at vi som ejere selv ønsker at bo i huset da vi efter udlandsophold vender hjem om et år!!

      Så vidt jeg ved er min begrundelse for opsigelse af lejmålet gyldig da vi selv vil benytte boligen og jeg gir ham over et års varsel!

      Lejer var tilsyneladende ikke hjemme da det anbefalede brev skulle omdeles. Og nu er det lagt til afhentning på posthuset. Desuden svare han ikke på min email.

      Hvordan skal jeg forholde mig, hvis vi gerne vil være sikre på at kunne flytte ind i vores eget hus når vi kommer hjem.???

    • #13194
      Jakob Lindberg
      Moderator

      Denne brevkasse er kun for lejere. Jeg må derfor henvise jer til en udlejerorganisation eller en advokat.

      Med venlig hilsen, Jakob Lindberg

Viser 1 svartråd

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.